برنامه ی افزایش امکانات دوربین برای آیپد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 652
نویسنده : سید مهدی حسینی

 

نرم‌افزار Camera+ یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای دوربین آیفون و آیپادتاچ به‌شمار می‌رود. ولی تا پیش از این اگر می‌خواستید از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار بر روی آیپد خود استفاده کنید باید از اپلیکیشن مختص آیفون استفاده می‌کردید، اما حالا سازندگان برنامه یک نسخه اختصاصی برای کاربران آیپد ارائه کرده‌اند که طراحی منوها و قابلیت‌های آن متناسب با صفحه نمایش آیپد تغییر کرده‌اند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهتر عکس گرفتن در اختیار شما می‌گذارد، ابزارهایی برای هنگام عکس گرفتن و ابزارهایی برای بهبود عکس‌های گرفته شده! از جمله کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به تایمر، عکس بدون لرزش، قابلیت گرفتن همزمان چندین عکس (Burst) و… اشاره کرد و همانطور که گفته شد می‌توان ترکیب رنگ عکس‌های گرفته شده را تغییر داد و افکت‌هایی نیز به آن‌ها اضافه نمود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iOS 5.0 و بالاتر قابل نصب است.


camera+ برای آیپد { با حجم 24.3MB } دانلود

رمز فایل: mmdownload



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های کاربردی , موبایل , آی او اس(اپل) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود برنامه , camera plus , برنامه IOS , IOS , نرم افزار گوشی , دانلود همه چی , دانلود بازی , دانلود آهنگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: